Advies - Infolearn
525
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-525,page-child,parent-pageid-518,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

“Een goed product is de basis voor de doorontwikkeling van medewerker.”

Advies

Onze consultants helpen elke organisatie met de implementatie van digitaal leren in de organisatie. Tevens kan Infolearn de organisatie ondersteunen bij beleidsmatige zaken zoals strategisch opleidingsmanagement en organisatorische/ onderwijskundige implementatie van nieuwe leer- en werkvormen zoals werkplekleren en performance support. Daarnaast kunnen we aanvullende ondersteuning bieden tijdens en na de implementatie van de leeromgeving. Tevens verzorgt Infolearn regelmatig op verzoek gastcolleges en lezingen bij e-learning congressen, hogescholen, universiteiten en werkgeversverenigingen.

 

“Het stellen van de goede vragen levert meer op dan het geven van de juiste antwoorden.”

70-20-10 model en performance support

Infolearn is gecertificeerd voor de 5 moments of need methodologie van Bob Mosher en Conrad Gottffredson. Met deze methodology kan een optimale leerstrategie ontwikkeld worden volgens het 70-20-10 model.

 

Met deze gestructureerde en praktische aanpak wordt samen met de organisatie een “Learning Experience and Performance Plan” (LEaP) ontwikkeld. Om de LEaP te ontwikkelen werkt Infolearn conform drie vastgestelde stappen. Samen met de organisatie wordt er stapsgewijs een “Job Task Analysis”, een “Critical Skill Analysis” en een “Learning Asset Analysis” uitgevoerd. Aan de hand van de uitkomst van deze stappen ontstaat er een ontwerp met een optimale en geïntegreerde mix van leervormen als antwoord op ontwikkelvraagstukken.

 

In deze mix staat leren op de werkplek centraal waar performance support dit leren ondersteund en alleen voor kritische taken zullen formele leeractiviteiten ingezet worden. Het geordend aanbieden van stukjes informatie afgestemd op de 5 moments of needs om werken en leren te integreren.