Gezocht: Customer Support medewerkers - Infolearn
3221
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-3221,page-child,parent-pageid-782,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

“Customer Support levert een belangrijke bijdrage aan het verder verbeteren van onze dienstverlening.”

Vacature Commercieel medewerker Infolearn Nijmegen
Vacature | Customer Support medewerker

Wil jij werken in een veelzijdige organisatie gedreven door innovatie? Ben jij klaar voor een functie waar veel ruimte is voor creativiteit, zelfstandigheid en ontwikkeling? Ben je service- en oplossingsgericht ingesteld en wil jij een bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de dienstverlening aan onze klanten? Dan ontmoeten wij jou graag!

 

Wie zijn wij?

Met onze leer- en ontwikkeloplossingen helpen wij organisaties met vraagstukken rondom competenties, de ontwikkeling van hun medewerkers, inzicht in hun talenten en het vergroten van hun kennis. Als vooraanstaande en ambitieuze speler in de wereld van leer- en ontwikkeloplossingen zijn wij continu bezig met de kwalitatieve groei van onze organisatie.

 

Over de functie

Als Customer Support medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant en de medewerkers van Infolearn voor wat betreft vragen, storingen en bugs. Vanuit die positie signaleer je kansen en problemen bij de klant en bespreekt dit met jouw collega’s. Samen met de klant probeer je zo helder mogelijk te krijgen wat de kern van het probleem is. Vanuit deze analyse beoordeel jij of het probleem zelfstandig opgelost kan worden of dat er verdere expertise van onze oplossing benodigd is.

 

Infolearn hecht veel waarde aan de relatie en samenwerking met de klant en zoekt dan ook altijd naar verbeteringen op het vlak van kwaliteit en dienstverlening. Jij en jouw collega’s van de afdeling Customer Support spelen hierin een cruciale rol.

 

Wie ben jij

  • Je hebt minimaal HBO werk-/denkniveau;
  • Je kunt je zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken in het Nederlands;
  • Je hebt affiniteit met cloud-based software. Je vindt snel je weg in applicaties, en vindt het leuk om nieuwe mogelijkheden te ontdekken en anderen daarmee op weg te helpen;
  • Je bent klantgericht en communicatief vaardig;

 

Wat bieden wij

  • Een leuke flexibele, klant- en servicegerichte organisatie;
  • Open en informele bedrijfscultuur, hecht team;
  • Veel zelfstandigheid in de uitoefening van je functie met veel ruimte voor initiatief;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.

 

Enthousiast geworden?

Wil je direct solliciteren? Stuur dan je motivatie en CV ter attentie van Zeynep Bal, HR Adviseur, via hr@infolearn.nl. Sollicitaties zonder motivatie worden niet in behandeling genomen.

 

– Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld –