Wij geloven in de kracht van een persoonlijke leeromgeving die medewerkers eigen regie en verantwoordelijkheid over hun ontwikkeling geeft. De software bevat alle mogelijkheden om het als een Learning Management Systeem (LMS) óf meer als een modern Learning eXperience Platform (LXP) in te richten.
Onze klanten richten dit LXP voor allerlei verschillende doeleinden in. Klik hieronder op een thema om te ontdekken hoe zij de mogelijkheden benutten.
Online leren is voor veel medewerkers inmiddels de standaard. Onze software biedt organisaties een oplossing waarmee alle mogelijke leerinterventies een plek krijgen en 24/7 gemanaged kunnen worden. Het leerplatform is bovendien goed te koppelen met allerlei (HR-)systemen.
Intensief contact met onze klanten leidt tot een gebruiksvriendelijke inrichting op maat. Hierdoor kan iedere medewerker op elk moment zelf aan de slag op zijn eigen manier.
Blended learning is inmiddels de standaard voor leertrajecten. Formeel leren en informeel leren gaan daarbij hand in hand. Een blended leertraject kan heel eenvoudig zijn; e-learning gevolgd door (praktijk)toetsing is ook al een blend.
In de leeroplossing kunnen organisaties het contentaanbod aanpassen op individueel niveau. Zo ontstaan aansprekende blends die aansluiten op de uiteenlopende persoonlijke leerstijlen en behoeften van medewerkers.
Organisaties willen alle mogelijke leervormen kunnen inzetten voor het aanbieden van zo passend mogelijke blends.
Behaalde scholingspunten worden dankzij de geïntegreerde koppeling direct doorgezet in het V&VN-kwaliteitsregister.
Voor dienstverlener PIDZ is het een belangrijk pluspunt dat Infolearn nauw samenwerkt met ExpertCollege: partner voor geaccrediteerde content op basis van Vilans-protocollen.
Dankzij een leerplatform kunnen alle medewerkers leren waar en wanneer het past. De inhoud en volgorde van de content kan daarbij per werknemer verschillen.
Voor het overzicht is het onboarding-traject ingedeeld in perioden, maar iedereen kan alles op elk moment bekijken en er zijn geen verplichtingen.
De insteek van de onboarding van Rijndam Revalidatie is dat zij medewerkers in dienst houden. Het is een volledig leertraject waarin alle vormen van leren zitten die zij via een scherm aanbieden. Ze doen regelmatig rondvraag in de organisatie naar leuke, inspirerende toevoegingen om het blended traject steeds verder uit te bouwen.
Het ziekenhuisnetwerk iris-Hôpitaux, een Belgische klant van Infolearn, bouwt ‘gaming-elementen’ in bij elke e-learning die zij zelf maken. Integratie van zulke interacties zorgt voor een aantrekkelijk aanbod dat medewerkers enthousiasmeert om de content te volgen.
Met integrale leerpaden genereren organisaties geheel automatisch de juiste mix van verplichte en vrijwillige onderdelen in een cursus.
Het feit dat alle informatie en competenties nu bij elkaar in een integraal leerpad staan, scheelt UMC Utrecht in totaal 60 leerpaden en vereenvoudigt het beheer.
Dit biedt eindgebruikers een zo persoonlijk mogelijke blend terwijl beheerders profiteren van de efficiëntie; de inrichting van een integraal leerpad hoeft slechts één keer. De weergave is bovendien volledig afgestemd op de medewerker; het geeft aan wat gevolgd moet en mag worden.
De H5P-training om zelf content te kunnen maken was zeer inspirerend. We gaan het inzetten voor kennisdeling in de leeromgeving.
In H5P combineert GGD Brabant-Zuidoost op slimme wijze video’s, online interactieve presentaties en toetsvragen, en ook voor de Belgische klant AZ Diest is de geïntegreerde auteurstool ideaal om zelf e-learning te ontwikkelen en aan te bieden. Tijdens de implementatie bij AZ Diest heeft Infolearn een efficiënt trainingsprogramma verzorgd waardoor het ziekenhuis alle benodigde kennis verkreeg om e-learning-modules volledig zelf te ontwikkelen en beheren.
Neem dan telefonisch contact op via telefoonnummer +31 (0)24 737 0531, stuur ons een e-mail of laat hieronder een bericht achter.