Leer- en ontwikkelthema’s

Geïntegreerde oplossing

Online leren is voor veel medewerkers inmiddels de standaard. Onze software biedt organisaties een oplossing waarmee alle mogelijke leerinterventies een plek krijgen en 24/7 gemanaged kunnen worden. De leer- en ontwikkeloplossing is bovendien goed te koppelen met allerlei (HR-)systemen.

Intensief contact met onze klanten leidt tot een gebruiksvriendelijke inrichting op maat waardoor iedere medewerker op elk moment zelf aan de slag kan in een intuïtieve, adaptieve en responsieve omgeving.

Stimulerende en persoonlijke leeromgeving

Wij geloven in de kracht van een persoonlijke leeromgeving die medewerkers eigen regie en verantwoordelijkheid over hun ontwikkeling geeft. De software bevat alle mogelijkheden om het als een Learning Management Systeem (LMS) of meer als een modern Learning eXperience Platform (LXP) in te richten.

Onze klanten richten dit LXP voor allerlei verschillende doeleinden in. Klik hieronder op een thema om te ontdekken hoe zij de mogelijkheden benutten.

Reflecteren

Elke werknemer op zichzelf laten reflecteren

Digitalisering van de gesprekkencyclus leidt tot transparantie en structuur.

Voor de zorgprofessionals van AZ Diest is er meer ruimte ontstaan voor feedback en zelfreflectie. Alle beoordelingen vinden nu voor elk departement op dezelfde wijze plaats. Van inzicht in het eigen kunnen profiteert de medewerker, maar ook het ziekenhuis krijgt hierdoor een goed beeld van het talent dat er rondloopt.

Leren in de dagelijkse workflow integreren

Het ideaalbeeld is natuurlijk om leermomenten te faciliteren in kortere tijdseenheden die beter aansluiten op het werkproces.

Veel organisaties kijken kritisch naar hun capaciteit, net als UMC Utrecht. Feedbacksnacks bieden uitkomst om op elk moment én op elke plek feedback en reflectie centraal te stellen. Talenten en ontwikkelpunten worden snel inzichtelijk wanneer medewerkers elkaar continu een spiegel voorhouden.

Feedback en reflectie als basis voor POP en PAP

De leer- en ontwikkeloplossing vormt echt de basis voor de jaar- en ontwikkelgesprekken.

Steeds meer organisatie creëren in hun leeromgeving doorlopend ruimte voor een goed gesprek. Voor de opvolging daarvan is het voor Meander Medisch Centrum belangrijk dat leidinggevenden suggesties kunnen doen aan medewerkers voor bepaalde scholing en ontwikkeling.

Toegevoegde waarde van een volgsysteem

Het leermanagementsysteem is een prachtig systeem voor verslaglegging, planning en rapportages, en daar zijn we heel blij mee.

Het volgsysteem voor BBL-leerlingen en stagiaires biedt RST Zorgverleners één centrale plek om te leren en ontwikkelen. Dit is van toegevoegde waarde voor de werkbegeleiders, leerlingen, stagiaires en praktijkopleider.

360 graden feedback

Alle feedbackvormen voor een totaalbeeld

In de leer- en ontwikkeloplossing wordt er vanuit allerlei invalshoeken feedback gegeven en ontvangen:

  • Zelfreflectie
  • Peerfeedback
  • Expertbeoordeling
  • Docentbeoordeling
  • Managementbeoordeling
  • Externe beoordeling

Medewerkers kunnen bovenstaande reflectiemethoden combineren tot een krachtige 360 graden feedback.

In gesprek over reflecteren?

Neem dan telefonisch contact op via telefoonnummer +31 (0)24 737 0531, stuur ons een e-mail of laat hieronder een bericht achter.





    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.