Wij geloven in de kracht van een persoonlijke leeromgeving die medewerkers eigen regie en verantwoordelijkheid over hun ontwikkeling geeft. De software bevat alle mogelijkheden om het als een Learning Management Systeem (LMS) óf meer als een modern Learning eXperience Platform (LXP) in te richten.
Onze klanten richten dit LXP voor allerlei verschillende doeleinden in. Klik hieronder op een thema om te ontdekken hoe zij de mogelijkheden benutten.
Online leren is voor veel medewerkers inmiddels de standaard. Onze software biedt organisaties een oplossing waarmee alle mogelijke leerinterventies een plek krijgen en 24/7 gemanaged kunnen worden. Het leerplatform is bovendien goed te koppelen met allerlei (HR-)systemen.
Intensief contact met onze klanten leidt tot een gebruiksvriendelijke inrichting op maat. Hierdoor kan iedere medewerker op elk moment zelf aan de slag op zijn eigen manier.
Digitalisering van de gesprekkencyclus leidt tot transparantie en structuur.
Voor de zorgprofessionals van AZ Diest is er meer ruimte ontstaan voor feedback en zelfreflectie. Alle beoordelingen vinden nu voor elk departement op dezelfde wijze plaats. Van inzicht in het eigen kunnen profiteert de medewerker, maar ook het ziekenhuis krijgt hierdoor een goed beeld van het talent dat er rondloopt.
Het ideaalbeeld is natuurlijk om leermomenten te faciliteren in kortere tijdseenheden die beter aansluiten op het werkproces.
Veel organisaties kijken kritisch naar hun capaciteit, net als UMC Utrecht. Feedbacksnacks bieden uitkomst om op elk moment én op elke plek feedback en reflectie centraal te stellen. Talenten en ontwikkelpunten worden snel inzichtelijk wanneer medewerkers elkaar continu een spiegel voorhouden.
Het leerplatform vormt echt de basis voor de jaar- en ontwikkelgesprekken.
Steeds meer organisatie creëren in hun leeromgeving doorlopend ruimte voor een goed gesprek. Voor de opvolging daarvan is het voor Meander Medisch Centrum belangrijk dat leidinggevenden suggesties kunnen doen aan medewerkers voor bepaalde scholing en ontwikkeling.
In het leerplatform wordt er vanuit allerlei invalshoeken feedback gegeven en ontvangen:
Medewerkers kunnen bovenstaande reflectiemethoden combineren tot een krachtige 360 graden feedback.
Voor de subsidie Praktijkleren willen we alles in hetzelfde platform beheren. Zeker 80 procent van de formulieren wordt probleemloos toegevoegd.
Met het leerlingvolgsysteem in de ENA academie staat alles voor de leerlingen op één plek. Het voordeel van de gesprekkencyclus is dat iedere leerling bij Zorggroep ENA er op elk moment mee van start kan. Zij kunnen zelf de gesprekformulieren toevoegen en ook een werkbegeleider kan ze er eenvoudig bijpakken.
Neem dan telefonisch contact op via telefoonnummer +31 (0)24 737 0531, stuur ons een e-mail of laat hieronder een bericht achter.